Για άλλη μια χρονιά η Εθνική ομάδα Κανόε -Καγιάκ της Σερβίας βρέθηκε στο Μεσολόγγι για την προετοιμασία της,όπως σας είχαμε ενημερώσει.
Μια έκπληξη περίμενε τους μαθητές του 2ου Δημοτικού σχολείου στο Μεσολόγγι οταν η ομάδα της Σερβίας τους επισκέφτηκε και τους παρουσίασε ,όσο είναι εφικτό εκτός θάλλασας,το άθλημα τους.
Η επίσκεψη ήταν μια πρωτοβουλία του καθηγητή φυσικής αγωγής Κων/νου Λιαπίκου ο οποίος είναι και πάντα δίπλα στην ομάδα της Σερβίας μιας και είναι και γνώστης της γλώσσας αλλά και του αθλήματος.
Για 2 ώρες οι μικροί μαθητές είδαν απο κοντά τους αθλητές οι οποίοι τους έκαναν επίδειξη και απάντησαν στις πολλές ερωτήσεις των μαθητών.
Ο σύλλογος των εκπαιδευτικών στο τέλος της επίσκεψης πρόσφεραν αναμνηστικά και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη επίσκεψη της ομάδας στο Μεσολόγγι πάλι για προετοιμασία.
onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!