Για άλλη μια χρονιά η Εθνική ομάδα Κανόε -Καγιάκ της Σερβίας βρέθηκε στο Μεσολόγγι για την προετοιμασία της,όπως σας είχαμε ενημερώσει.
Μια έκπληξη περίμενε τους μαθητές του 2ου Δημοτικού σχολείου στο Μεσολόγγι οταν η ομάδα της Σερβίας τους επισκέφτηκε και τους παρουσίασε ,όσο είναι εφικτό εκτός θάλλασας,το άθλημα τους.
Η επίσκεψη ήταν μια πρωτοβουλία του καθηγητή φυσικής αγωγής Κων/νου Λιαπίκου ο οποίος είναι και πάντα δίπλα στην ομάδα της Σερβίας μιας και είναι και γνώστης της γλώσσας αλλά και του αθλήματος.
Για 2 ώρες οι μικροί μαθητές είδαν απο κοντά τους αθλητές οι οποίοι τους έκαναν επίδειξη και απάντησαν στις πολλές ερωτήσεις των μαθητών.
Ο σύλλογος των εκπαιδευτικών στο τέλος της επίσκεψης πρόσφεραν αναμνηστικά και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη επίσκεψη της ομάδας στο Μεσολόγγι πάλι για προετοιμασία.
onairnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...