ΑΓΡΙΝΙΟ: ΤΕΛΕΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΠΑΠ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΑΓΡΙΝΙΟ: ΤΕΛΕΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΠΑΠ

koi-themeliosi-elepap1
Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου στις 12:00 πραγματοποιείται η τελετή θεμελίωσης του νέου κτηρίου της
ΕΛΕΠΑΠ, που υλοποιεί ο Δήμος Αγρινίου και ενέταξε στο ΕΣΠΑ η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στην περιοχή «Γκένοβα» στο Αγρίνιο (Περιφερειακός δρόμος προς Άγιο Χριστόφορο παλαιό)
koi-themeliosi-elepap2
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook