Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου στις 12:00 πραγματοποιείται η τελετή θεμελίωσης του νέου κτηρίου της
ΕΛΕΠΑΠ, που υλοποιεί ο Δήμος Αγρινίου και ενέταξε στο ΕΣΠΑ η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στην περιοχή «Γκένοβα» στο Αγρίνιο (Περιφερειακός δρόμος προς Άγιο Χριστόφορο παλαιό)
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...