ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΚΤΗΡΙΟ. « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΚΤΗΡΙΟ.

Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτές τις ημέρες η μεταφορά της Ελληνικής αστυνομίας στο νέο κτήριο της
πρώην ΔΟΥ στη Ναύπακτο.
Όμως σήμερα απορριματοφόρο του δήμου Ναυπακτίας ακινητοποιήθηκε λόγω μηχανικής βλάβης στο δρόμο προς την είσοδο του κτηρίου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η διαδικασία της μεταφοράς αρχείου και υλικών της υπηρεσίας.
Μετ’εμποδίων λοιπόν η μεταφορά της Αστυνομίας στο νέο της σπίτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί σήμερα ενώ αναμένεται στο ίδιο κτήριο και η μεταφορά του λιμενικού σταθμού.

IMG_2954IMG_2955IMG_2956
troxaia
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook