Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτές τις ημέρες η μεταφορά της Ελληνικής αστυνομίας στο νέο κτήριο της
πρώην ΔΟΥ στη Ναύπακτο.
Όμως σήμερα απορριματοφόρο του δήμου Ναυπακτίας ακινητοποιήθηκε λόγω μηχανικής βλάβης στο δρόμο προς την είσοδο του κτηρίου με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η διαδικασία της μεταφοράς αρχείου και υλικών της υπηρεσίας.
Μετ’εμποδίων λοιπόν η μεταφορά της Αστυνομίας στο νέο της σπίτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί σήμερα ενώ αναμένεται στο ίδιο κτήριο και η μεταφορά του λιμενικού σταθμού.
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...