
Δύο από τα "ακριτικά" χωριά του Δήμου μας ..μικρά αλλά όμορφα και στα λευκά ντυμένα ομορφότερα όπως μας τΑ παρουσιάζουν οι φωτογραφίες του Νίκου Μούτσιου και της Νάντιας Χαλμούκη.

Πηγή:e-nafpaktia.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!