Συνεχίζονται οι ενημερωτικές – προληπτικές δράσεις της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Δυτικής
Ελλάδας, με ομιλίες και επισκέψεις σε σχολεία και ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες, στο πλαίσιο του προγράμματος: « Η Αστυνομία δίπλα στον άνθρωπο ».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο, με ομιλητές εκτός από την Ψυχολόγο της Ελληνικής Αστυνομίας, Εκπαιδευτικούς και Σχολικούς Συμβούλους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και παρακολουθήθηκε από γονείς, μαθητές και δασκάλους.
Παράλληλα υπενθυμίζεται, ότι συνεχίζονται οι ενημερώσεις μαθητών, από Αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας, σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας.
Ειδικότερα, το προηγούμενο μόνο μήνα, σε περισσότερα από δεκαπέντε σχολεία πραγματοποιήθηκαν διαλέξεις για τα ζητήματα του διαδικτυακού εκφοβισμού, της οδικής ασφάλειας και του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού όσον αφορά το επάγγελμα του Αστυνομικού.
Υπογραμμίζεται, ότι η Αστυνομία στη Δυτική Ελλάδα, θα συνεχίσει να είναι αρωγός και να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, συνεργαζόμενη με όλους τους Φορείς της περιοχής μας, για την ενημέρωση των πολιτών και την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Ειδικότερα, το προηγούμενο μόνο μήνα, σε περισσότερα από δεκαπέντε σχολεία πραγματοποιήθηκαν διαλέξεις για τα ζητήματα του διαδικτυακού εκφοβισμού, της οδικής ασφάλειας και του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού όσον αφορά το επάγγελμα του Αστυνομικού.
Υπογραμμίζεται, ότι η Αστυνομία στη Δυτική Ελλάδα, θα συνεχίσει να είναι αρωγός και να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, συνεργαζόμενη με όλους τους Φορείς της περιοχής μας, για την ενημέρωση των πολιτών και την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεγγύης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!