ΑΓΡΙΝΙΟ:ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΓΙΑ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΓΙΑ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ


Στα δικαιοσύνη θα λογοδοτήσει ένας 53χρονος αφού χθές το απόγευμα   προκάλεσε τροχαίο και
 στην συνέχεια συνελήφθη και για οπλοκατοχή! Ο λόγος λοιπόν για έναν 53χρονο Αγρινιώτη που χθες το απόγευμα στις 19:50 με το αυτοκίνητο του προκάλεσε τροχαίο υλικών ζημιών στην οδό Παπακώστα στο Αγρίνιο.Ο 53χρονοςστην συνέχεια  έσπευσε να εξαφανιστεί από το σημείο του ατυχήματος  και μετά από αναζητήσεις των αστυνομικών  της Τροχαίας εντοπίστηκε και συνελήφθη στην οδό Παναγοπούλου μετά από περίπου 20 λεπτά. Ο 53χρονος αρνήθηκε το αλκοτέστ ενώ στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα μαχαίρι με λάμα 21 εκατοστών. Ο 53χρονος θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Αγρινίου  με κατηγορίες για παράβαση του ΚΟΚ και οπλοκατοχή.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook