Στα δικαιοσύνη θα λογοδοτήσει ένας 53χρονος αφού χθές το απόγευμα προκάλεσε τροχαίο και
στην συνέχεια συνελήφθη και για οπλοκατοχή! Ο λόγος λοιπόν για έναν 53χρονο Αγρινιώτη που χθες το απόγευμα στις 19:50 με το αυτοκίνητο του προκάλεσε τροχαίο υλικών ζημιών στην οδό Παπακώστα στο Αγρίνιο.Ο 53χρονοςστην συνέχεια έσπευσε να εξαφανιστεί από το σημείο του ατυχήματος και μετά από αναζητήσεις των αστυνομικών της Τροχαίας εντοπίστηκε και συνελήφθη στην οδό Παναγοπούλου μετά από περίπου 20 λεπτά. Ο 53χρονος αρνήθηκε το αλκοτέστ ενώ στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα μαχαίρι με λάμα 21 εκατοστών. Ο 53χρονος θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Αγρινίου με κατηγορίες για παράβαση του ΚΟΚ και οπλοκατοχή.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!