ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΑΧΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ AGRINIO MOTOR BIKERS « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΑΧΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ AGRINIO MOTOR BIKERS

koi-moto-axerontas
H παρέα των Agrinio Motor Bikers Society…το δικό σας club την Κυριακη 16 Μαρτιου 2014 θα εκδράμει στον πόταμο
Αχέροντα στην θέση Γλυκή Θεσπρωτίας
Μια μονοήμερη εκδρομή συνολικής διαδρομής 307 χλμ με αίσθηση πολυποικιλότητας στον δρόμο και στα αξιοθέατα.
Το συνολικό κόστος ανά μηχανή και αναβάτη υπολογίζεται στα 50 ευρώ, εκ των οποίων τα 28 περίπου για τα καύσιμα και τα υπόλοιπα 22 για καφέδες, φαγητά & μικροέξοδα
ΔΕΙΤΕ όλο το εκδρομικό project —>>> ΕΔΩ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook