Η Νάντια Μπουλέ βρέθηκε στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Annie» και μίλησε στην
κάμερα της εκπομπής "Το Πρωινό". Σχετικά με τις φήμες περί επανασύνδεσης με τον πρώην σύντροφό της, Δημήτρη Ουγγαρέζο, η ίδια θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα...
markostv
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!