Η Νάντια Μπουλέ βρέθηκε στην επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Annie» και μίλησε στην
κάμερα της εκπομπής "Το Πρωινό". Σχετικά με τις φήμες περί επανασύνδεσης με τον πρώην σύντροφό της, Δημήτρη Ουγγαρέζο, η ίδια θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα...
markostv
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...