Με σύμμαχο τον καλό καιρό και τη Χριστουγεννιάτικη διάθεση,
οι Αγρινιώτες, οι κάτοικοι των
περιχώρων και οι εκδρομείς πλημμύρισαν σήμερα το
κέντρο, απολαμβάνοντας τον καφέ, τη βόλτα τους, αλλά και τις αγορές τους.
Ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτή την περίοδο βλέπει
κανείς κόσμο να περπατά κρατώντας τσάντες στα χέρια…! Και το πλέον ευχάριστο,
είναι ότι οι τσάντες αυτές είναι πολλές!!! Τα εμπορικά καταστήματα επιτέλους
κάνουν τζίρους και η αλήθεια είναι ότι… δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετήσουν τους
πελάτες, που μαζικά πλέον μπαίνουν σ’ αυτά.
Φυσικά, είναι οι αγρότες, κατά κύριο λόγο, που συμβάλλουν σ’ αυτή τη θεαματική «αναθέρμανση», καθώς το τελευταίο διάστημα αποζημιώσεις και επιδοτήσεις, που για την Αιτωλοακαρνανία μεταφράζονται σε αρκετά εκατομμύρια. Ένα ποσοστό, όχι μικρό, όπως φαίνεται, πέφτει στην αγορά και ανακυκλώνεται.
agrinioreport.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!