ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:22 μ.μ.  |  Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Με σύμμαχο τον καλό καιρό και τη Χριστουγεννιάτικη διάθεση, οι Αγρινιώτες, οι κάτοικοι των
περιχώρων και οι εκδρομείς πλημμύρισαν σήμερα το κέντρο, απολαμβάνοντας τον καφέ, τη βόλτα τους, αλλά και τις αγορές τους.
Ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτή την περίοδο βλέπει κανείς κόσμο να περπατά κρατώντας τσάντες στα χέρια…! Και το πλέον ευχάριστο, είναι ότι οι τσάντες αυτές είναι πολλές!!! Τα εμπορικά καταστήματα επιτέλους κάνουν τζίρους και η αλήθεια είναι ότι… δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες, που μαζικά πλέον μπαίνουν σ’ αυτά.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAΣίγουρα, η εορταστική αγορά, για όσο διαρκέσει ακόμη,  δεν μπορεί να καλύψει το έλλειμμα των προηγούμενων μηνών. Είναι, όμως, μια τονωτική ένεση, που έρχεται, μάλιστα, την κατάλληλη στιγμή.
Φυσικά, είναι οι αγρότες, κατά κύριο λόγο, που συμβάλλουν σ’ αυτή τη θεαματική «αναθέρμανση», καθώς το τελευταίο διάστημα αποζημιώσεις και επιδοτήσεις, που για την Αιτωλοακαρνανία μεταφράζονται σε αρκετά εκατομμύρια. Ένα ποσοστό, όχι μικρό, όπως φαίνεται, πέφτει στην αγορά και ανακυκλώνεται.
OΈμποροι με τους οποίους μίλησε το agrinioreport.com δήλωσαν ικανοποιημένοι απ’ την κίνηση των ημερών, παρατήρησαν, ωστόσο, ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν έρθει οι επισκέπτες που στο παρελθόν υπήρχαν τέτοια περίοδο.
O
agrinioreport.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...