ΔΗΜΟΠΡΑΤΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΠΡΑΤΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΚΑΤΟΧΗΣ

katoxh
Εντολή δημοπράτησης δόθηκε χθες για το έργο αποχέτευσης της Κατοχής προϋπολογισμού 4
εκ. ευρώ περίπου.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΠΕΡΑΑ και θα λύσει ένα τεράστιο πρόβλημα για την περιοχή. Τις επόμενες ημέρες θα γίνουν όλες οι διαδικασίες της προκήρυξης και μέχρι το τέλος Γενάρη αναμένεται να γίνει η δημοπράτηση.
Πηγή: aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook