Εντολή δημοπράτησης δόθηκε χθες για το έργο αποχέτευσης της Κατοχής προϋπολογισμού 4
εκ. ευρώ περίπου.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΠΕΡΑΑ και θα λύσει ένα τεράστιο πρόβλημα για την περιοχή. Τις επόμενες ημέρες θα γίνουν όλες οι διαδικασίες της προκήρυξης και μέχρι το τέλος Γενάρη αναμένεται να γίνει η δημοπράτηση.
Πηγή: aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...