ΆΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥΡΝΙΑ[ΦΩΤΟ] « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΆΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥΡΝΙΑ[ΦΩΤΟ]

 
 Μετά από τις σοβαρές καταγγελίες και το πρόστιμο που επέβαλε ηΠεριφέρεια στην ΕΑΣ
Ξηρομέρου, τελικά άρχισαν να απομακρύνονται τα επικίνδυνα ελαστικά από την Τσαπουρνιά. Ως γνωστό η ΕΑΣ Ξηρομέρου είχεπετάξει, σε γειτονικό χωράφι, από τις αποθήκες της στην Τσαπουρνιά (στη Μαχαιρά Ξηρομέρου) εκατοντάδες τόνους κομμένων - τεμαχισμένων ελαστικών τα οποία παράνομα διατηρούσε επί πολλά χρόνια στις αποθήκες της.

      Σύμφωνα με το μπλογκ «Ξηρομερίτης» οριστική λύση στο πρόβλημα των ελαστικών στην ΤΣΑΠΟΥΡΝΙΑ δίνει το διοικητικό Συμβούλιο Α.Σ.ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ «Η ΕΝΩΣΗ».
     Με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Α.Σ.ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ αποφάσισε την απομάκρυνση και μεταφορά των ελαστικών από την Τσαπουρνιά σε ειδικό χώρο ανακύκλωσης  στην  βιομηχανική περιοχή Πατρών δίνοντας έτσι λύση οριστική λύση στο πρόβλημα αυτό..
 
 Συγκεκριμένα με πρωτοβουλία του Προέδρου Κυρίου Ερωτόκριτου Γαλούνηκαι ύστερα απο διαπραγματεύσεις που έλαβαν χώρα μέσα στο καλοκαίρι η ΕΝΩΣΗ κατέληξε σε συμφωνία με την εταιρεία ανακύκλωσης  Ελαστικών HERCO ELASTIKA με έδρα την Β.ΠΕ. Πατρών για την ανακύκλωση τους.
      Η μεταφορά των τεμαχισμένων ελαστικών έχει ήδη ξεκινήσει με τρόπο που προβλέπεται στο άρθρο 8 του Π.Δ. 109/2004.
    Τα  πρώτα φορτία έφτασαν είδη στην μονάδα ανακύκλωσης στης 10 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους και η μεταφορά προβλέπεται να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα.

ΓΙΑ ΤΟΝ 
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΜΟ  ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ "Η ΕΝΩΣΗ"
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ ΓΑΛΟΥΝΗΣ


 


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook