ΆΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥΡΝΙΑ[ΦΩΤΟ] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΆΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΠΟΥΡΝΙΑ[ΦΩΤΟ]

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:12 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

 
 Μετά από τις σοβαρές καταγγελίες και το πρόστιμο που επέβαλε ηΠεριφέρεια στην ΕΑΣ
Ξηρομέρου, τελικά άρχισαν να απομακρύνονται τα επικίνδυνα ελαστικά από την Τσαπουρνιά. Ως γνωστό η ΕΑΣ Ξηρομέρου είχεπετάξει, σε γειτονικό χωράφι, από τις αποθήκες της στην Τσαπουρνιά (στη Μαχαιρά Ξηρομέρου) εκατοντάδες τόνους κομμένων - τεμαχισμένων ελαστικών τα οποία παράνομα διατηρούσε επί πολλά χρόνια στις αποθήκες της.

      Σύμφωνα με το μπλογκ «Ξηρομερίτης» οριστική λύση στο πρόβλημα των ελαστικών στην ΤΣΑΠΟΥΡΝΙΑ δίνει το διοικητικό Συμβούλιο Α.Σ.ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ «Η ΕΝΩΣΗ».
     Με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Α.Σ.ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ αποφάσισε την απομάκρυνση και μεταφορά των ελαστικών από την Τσαπουρνιά σε ειδικό χώρο ανακύκλωσης  στην  βιομηχανική περιοχή Πατρών δίνοντας έτσι λύση οριστική λύση στο πρόβλημα αυτό..
 
 Συγκεκριμένα με πρωτοβουλία του Προέδρου Κυρίου Ερωτόκριτου Γαλούνηκαι ύστερα απο διαπραγματεύσεις που έλαβαν χώρα μέσα στο καλοκαίρι η ΕΝΩΣΗ κατέληξε σε συμφωνία με την εταιρεία ανακύκλωσης  Ελαστικών HERCO ELASTIKA με έδρα την Β.ΠΕ. Πατρών για την ανακύκλωση τους.
      Η μεταφορά των τεμαχισμένων ελαστικών έχει ήδη ξεκινήσει με τρόπο που προβλέπεται στο άρθρο 8 του Π.Δ. 109/2004.
    Τα  πρώτα φορτία έφτασαν είδη στην μονάδα ανακύκλωσης στης 10 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους και η μεταφορά προβλέπεται να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα.

ΓΙΑ ΤΟΝ 
ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΜΟ  ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ "Η ΕΝΩΣΗ"
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ ΓΑΛΟΥΝΗΣ


 


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...