ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΜΠΑΜΠΙΝΗ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΜΠΑΜΠΙΝΗ(ΦΩΤΟ)


Με τη φροντίδα  του Πολιτιστικού Συλλόγου Μπαμπίνης ετοιμάστηκε και εφέτος το
Χριστουγεννιάτικο δένδρο στο χωριό μας ,  από χθες θα κοσμεί την πλατεία  του Αγίου Νικολάου,  στολισμένο από τους χωριανούς μας μικρούς και μεγάλους και στέλνοντας σε όλους τους συγχωριανούς μας  τις πιο θερμές ευχές για καλές γιορτές
http://mpampini.blogspot.gr/
                           










foto:X.K.ΜΑΣΑΛΗΣ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook