Με τη φροντίδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Μπαμπίνης ετοιμάστηκε και εφέτος το
Χριστουγεννιάτικο δένδρο στο χωριό μας , από χθες θα κοσμεί την πλατεία του Αγίου Νικολάου, στολισμένο από τους χωριανούς μας μικρούς και μεγάλους και στέλνοντας σε όλους τους συγχωριανούς μας τις πιο θερμές ευχές για καλές γιορτές
http://mpampini.blogspot.gr/Χριστουγεννιάτικο δένδρο στο χωριό μας , από χθες θα κοσμεί την πλατεία του Αγίου Νικολάου, στολισμένο από τους χωριανούς μας μικρούς και μεγάλους και στέλνοντας σε όλους τους συγχωριανούς μας τις πιο θερμές ευχές για καλές γιορτές
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
