ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΜΠΑΜΠΙΝΗ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΜΠΑΜΠΙΝΗ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:46 π.μ.  |  Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013


Με τη φροντίδα  του Πολιτιστικού Συλλόγου Μπαμπίνης ετοιμάστηκε και εφέτος το
Χριστουγεννιάτικο δένδρο στο χωριό μας ,  από χθες θα κοσμεί την πλατεία  του Αγίου Νικολάου,  στολισμένο από τους χωριανούς μας μικρούς και μεγάλους και στέλνοντας σε όλους τους συγχωριανούς μας  τις πιο θερμές ευχές για καλές γιορτές
http://mpampini.blogspot.gr/
                           










foto:X.K.ΜΑΣΑΛΗΣ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...