Το «πράσινο φως» για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών
έργων έδωσε σήμερα η Βουλή,
ψηφίζοντας και τα άρθρα του νομοσχεδίου με το οποίο
κυρώνονται οι συμφωνίες τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων
αυτοκινητόδρομων.
Κατόπιν ονομαστικής ψηφοφορίας
-και με ψήφους 148 «υπέρ» από τους βουλευτές των κομμάτων της συμπολίτευσης
έναντι 118 «κατά» από τους βουλευτές των κομμάτων της αντιπολίτευσης και ανεξάρτητων
(σε σύνολο 266 ψηφισάντων βουλευτών)- η Ολομέλεια έδωσε την έγκρισή της για την
κύρωση των συμφωνιών ανάμεσα στο ελληνικό Δημόσιο και τις εταιρείες-
παραχωρησιούχους ώστε να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα των αυτοκινητόδρομων που
είχαν διακοπεί, λόγω της οικονομικής κρίσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!