ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   3:35 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Ξεκινούν πάλι τα οδικά έργα
Το «πράσινο φως» για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων έδωσε σήμερα η Βουλή,
ψηφίζοντας και τα άρθρα του νομοσχεδίου με το οποίο κυρώνονται οι συμφωνίες τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητόδρομων.
Κατόπιν ονομαστικής ψηφοφορίας -και με ψήφους 148 «υπέρ» από τους βουλευτές των κομμάτων της συμπολίτευσης έναντι 118 «κατά» από τους βουλευτές των κομμάτων της αντιπολίτευσης και ανεξάρτητων (σε σύνολο 266 ψηφισάντων βουλευτών)- η Ολομέλεια έδωσε την έγκρισή της για την κύρωση των συμφωνιών ανάμεσα στο ελληνικό Δημόσιο και τις εταιρείες- παραχωρησιούχους ώστε να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα των αυτοκινητόδρομων που είχαν διακοπεί, λόγω της οικονομικής κρίσης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...