ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ Η ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ

Εντυπωσίασε η φιλαρμονική του Δήμου Αμφιλοχίας στο Προεδρικό Μέγαρο
Στο Προεδρικό Μέγαρο βρέθηκε σήμερα το πρωί  της Τετάρτης  η Φιλαρμονική του Δήμου
Αμφιλοχίας για να παρουσιάσει Χριστουγεννιάτικο Μουσικό Πρόγραμμα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ο «Μ» ήταν εκεί και κατέγραψε όλη την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.  Περισσότερα στην έντυπη έκδοση της Πέμπτης 19 Δεκεμβρίου

e-maistros.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook