Στο Προεδρικό Μέγαρο βρέθηκε
σήμερα το πρωί της Τετάρτης η Φιλαρμονική του Δήμου
Αμφιλοχίας για
να παρουσιάσει Χριστουγεννιάτικο Μουσικό Πρόγραμμα στον Πρόεδρο της
Δημοκρατίας. Ο «Μ» ήταν εκεί και κατέγραψε όλη την χριστουγεννιάτικη
εκδήλωση. Περισσότερα στην έντυπη έκδοση της Πέμπτης 19 Δεκεμβρίου
e-maistros.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...