ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά σχόλια για την συγκεκριμένη εικόνα και την κατάσταση που
βρίσκεται η ελληνική  σημαία σε δημοτικο κατάστημα του Δήμου Αγρινίου αλλά μία φράση του Στρατηγού Μακρυγιάννη πιστεύω τα λέει όλα: "ΓΙ' ΑΥΤΑ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ". 
panaitolionews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook