
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά σχόλια για την συγκεκριμένη
εικόνα και την κατάσταση που
βρίσκεται η ελληνική σημαία σε δημοτικο
κατάστημα του Δήμου Αγρινίου αλλά μία φράση του Στρατηγού Μακρυγιάννη πιστεύω
τα λέει όλα: "ΓΙ' ΑΥΤΑ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ". 
panaitolionews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!