ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:13 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά σχόλια για την συγκεκριμένη εικόνα και την κατάσταση που
βρίσκεται η ελληνική  σημαία σε δημοτικο κατάστημα του Δήμου Αγρινίου αλλά μία φράση του Στρατηγού Μακρυγιάννη πιστεύω τα λέει όλα: "ΓΙ' ΑΥΤΑ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ". 
panaitolionews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...