ΆΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΤΑΜΟΥΛΑΣ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΆΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΤΑΜΟΥΛΑΣ


Πριν λίγο μας πληροφόρησαν από το Χωριό πως το Δέντρο άναψε τελικά έστω και καθυστερημένα
στην πλατεία του Χωριού μας…
Δείτε και στις φώτο που μας έστειλε μια φίλη από την Ποταμούλα με email…
http://potamoulanews.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook