Πριν λίγο μας πληροφόρησαν από το Χωριό πως το Δέντρο άναψε τελικά έστω και καθυστερημένα
στην πλατεία του Χωριού μας…
Δείτε και στις φώτο που μας έστειλε μια φίλη από την Ποταμούλα με email…
http://potamoulanews.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!