ΆΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΤΑΜΟΥΛΑΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΆΝΑΨΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΤΑΜΟΥΛΑΣ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:02 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013


Πριν λίγο μας πληροφόρησαν από το Χωριό πως το Δέντρο άναψε τελικά έστω και καθυστερημένα
στην πλατεία του Χωριού μας…
Δείτε και στις φώτο που μας έστειλε μια φίλη από την Ποταμούλα με email…
http://potamoulanews.blogspot.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...