ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ

Εγκαίνια στο Σταθμό του ΚΤΕΛ Αμφιλοχίας
Με νέα διεύθυνση στον ανακαινισμένο χώρο του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αμφιλοχίας,
πραγματοποιήθηκαν  χθές  το απόγευμα τα εγκαίνια και ο αγιασμός  από τον πατέρα Θεόδωρο. Οι νέοι ιδιοκτήτες του Σταθμού, Γιώργος και Παναγιώτης Σακαρετσάνος  πρόσθεσαν τις δικές τους πινελιές  δίνοντας μια διαφορετική όψη στο χώρο.
Καλές δουλειές!











Μ. Ζαβιτσάνου

e-maistros.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook