Με νέα διεύθυνση στον ανακαινισμένο χώρο του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αμφιλοχίας,
πραγματοποιήθηκαν χθές το απόγευμα τα εγκαίνια και ο αγιασμός από τον πατέρα Θεόδωρο. Οι νέοι ιδιοκτήτες του Σταθμού, Γιώργος και Παναγιώτης Σακαρετσάνος πρόσθεσαν τις δικές τους πινελιές δίνοντας μια διαφορετική όψη στο χώρο.
Καλές δουλειές!
Μ. Ζαβιτσάνου
e-maistros.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!