Με νέα διεύθυνση στον ανακαινισμένο χώρο του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αμφιλοχίας,
πραγματοποιήθηκαν χθές το απόγευμα τα εγκαίνια και ο αγιασμός από τον πατέρα Θεόδωρο. Οι νέοι ιδιοκτήτες του Σταθμού, Γιώργος και Παναγιώτης Σακαρετσάνος πρόσθεσαν τις δικές τους πινελιές δίνοντας μια διαφορετική όψη στο χώρο.
Καλές δουλειές!
Μ. Ζαβιτσάνου
e-maistros.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...