ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ

στις   10:49 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Εγκαίνια στο Σταθμό του ΚΤΕΛ Αμφιλοχίας
Με νέα διεύθυνση στον ανακαινισμένο χώρο του Σταθμού του ΚΤΕΛ Αμφιλοχίας,
πραγματοποιήθηκαν  χθές  το απόγευμα τα εγκαίνια και ο αγιασμός  από τον πατέρα Θεόδωρο. Οι νέοι ιδιοκτήτες του Σταθμού, Γιώργος και Παναγιώτης Σακαρετσάνος  πρόσθεσαν τις δικές τους πινελιές  δίνοντας μια διαφορετική όψη στο χώρο.
Καλές δουλειές!











Μ. Ζαβιτσάνου

e-maistros.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...