ΝΕΚΡΗ 57ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΡΙΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΚΡΗ 57ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΡΙΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ

Από μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας έπεσε στις 8 το πρωί μια γυναίκα, στην Πάτρα και
συγκεκριμένα στην συμβολή των οδών Κυρηναίου και Παρμενίωνος.
Η  57χρονη γυναίκα τραυματίστηκε θανάσιμα. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία της αστυνομίας, πρόκειται πιθανότατα γι΄αυτοκτονία.thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook