Πάρκινγκ έκαναν τον πεζόδρομο της Χαρίλαου Τρικούπη στο Αγρίνιο.
Κάποιοι έχουν παρκάρει τα
μηχανάκια στο πεζόδρομο χωρίς να τους ενδιαφέρει τίποτα. Όπως μας ανέφερε αναγνώστης ο όποιος μας έστειλε
και τις φωτογραφίες από τότε που δεν υπάρχει η δημοτική αστυνομία ο καθένας παρκάρει
όπου θέλει στο Αγρίνιο άλλα δεν είναι και το μόνο σημείο που συμβαίνει αυτή η κατάσταση . Ίσως καμία μέρα να δούμε αυτοκίνητα και πάνω στην πλατεία.
Δείτε Φώτο:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

