Το Σωματείο ραδιοταξί Αγρινίου θα συμμετέχει στις εργασίες
του Κλαδικού Συμβουλίου που
διοργανώνει η Ομοσπονδία ταξί με την συμμετοχή
Σωματείων από όλη την χώρα, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο των
Αθηνών.
Θα υπάρχουν πολλά θέματα στην ημερήσια διάταξη με
σημαντικότερα αυτό του ασφαλιστικού φορέα του κλάδου, τις εξελίξεις αλλά και
ζητήματα που προκύπτουν από την ψήφιση των Νομοσχεδίων.
Όπως τονίζει ο Πρόεδρος του Σωματείου ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ κ.
Χρήστος Παπούλιας «… πρόκειται για μια σημαντική συνεδρίαση που γίνεται
σε ιδιαίτερα κρίσιμη εποχή και η παρουσία μας είναι επιβεβλημένη. Ας ευχηθούμε
να βγούνε θετικά αποτελέσματα για τους επαγγελματίες ταξιτζήδες.»
Στην συνεδρίαση θα συμμετέχουν και τα υπόλοιπα Σωματεία
ΤΑΞΙ του Νομού Αιτωλοακαρνανίας
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!