ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΤΗΣ Α.Δ ΑΙΤΩΛΙΑΣ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΤΗΣ Α.Δ ΑΙΤΩΛΙΑΣ

Με πεντάμηνη φυλάκιση με αναστολή  τιμωρήθηκαν τρείς ταραξίες στο Μεσολόγγι οι όποιοι την
παρασκευή (01/11)  προκάλεσαν επεισόδιο και φθορές στο κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιτωλίας.

Αναλυτικά, τα  τρία άτομα την παρασκευή  εισήλθαν στην αστυνομική διεύθυνση Αιτωλίας και επιτεθήκαν φραστικά σε αστυνομικούς και κλώτσησαν γραφεία και πόρτες επειδή κάποιο συγγενικό  τους πρόσωπο  δέχτηκε τροχονομική  κλήση .Στην συνεχεία έφυγαν από την Αστυνομική διεύθυνση Αιτωλίας και είπαν ότι θα πάνε στο Α.Τ Αιτωλικού για να κάνουν και εκεί φασαρίες.Μετα το επεισόδιο έγιναν αναζητήσεις και τελικά συνεληφθεισαν οι  τρείς ταραξίες .
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook