ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΤΗΣ Α.Δ ΑΙΤΩΛΙΑΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΤΗΣ Α.Δ ΑΙΤΩΛΙΑΣ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:48 μ.μ.  |  Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Με πεντάμηνη φυλάκιση με αναστολή  τιμωρήθηκαν τρείς ταραξίες στο Μεσολόγγι οι όποιοι την
παρασκευή (01/11)  προκάλεσαν επεισόδιο και φθορές στο κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιτωλίας.

Αναλυτικά, τα  τρία άτομα την παρασκευή  εισήλθαν στην αστυνομική διεύθυνση Αιτωλίας και επιτεθήκαν φραστικά σε αστυνομικούς και κλώτσησαν γραφεία και πόρτες επειδή κάποιο συγγενικό  τους πρόσωπο  δέχτηκε τροχονομική  κλήση .Στην συνεχεία έφυγαν από την Αστυνομική διεύθυνση Αιτωλίας και είπαν ότι θα πάνε στο Α.Τ Αιτωλικού για να κάνουν και εκεί φασαρίες.Μετα το επεισόδιο έγιναν αναζητήσεις και τελικά συνεληφθεισαν οι  τρείς ταραξίες .
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...