ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ - ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ.... « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ - ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ....

Επίθεση δέχθηκαν αστυνομικοί λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι όταν βρέθηκαν στην περιοχή της
Οβρυάς για να προχωρήσουν σε κατ' οίκον έρευνα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ένας άνδρας επιτέθηκε στους αστυνομικούς και γρονθοκόπησε μάλιστα έναν εξ αυτών.

Ο αστυνομικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα και άλλες δυνάμεις της αστυνομίας και προχώρησαν στην σύλληψη του δράστη.

achaianews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook