ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ - ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ.... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ - ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ....

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   4:14 μ.μ.  |  Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Επίθεση δέχθηκαν αστυνομικοί λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι όταν βρέθηκαν στην περιοχή της
Οβρυάς για να προχωρήσουν σε κατ' οίκον έρευνα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ένας άνδρας επιτέθηκε στους αστυνομικούς και γρονθοκόπησε μάλιστα έναν εξ αυτών.

Ο αστυνομικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα και άλλες δυνάμεις της αστυνομίας και προχώρησαν στην σύλληψη του δράστη.

achaianews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...