47ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΘΕ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

47ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΘΕ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ

Ηλεκτροπληξία έπαθε σήμερα το μεσημέρι ένας  47χρονος στην Αμφιλοχία.Άμεσα μεταφέρθηκε στο
κέντρο υγείας Αμφιλοχίας και στην συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο του Αγρινίου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι εκτός κινδύνου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook