Ηλεκτροπληξία έπαθε σήμερα το
μεσημέρι ένας 47χρονος στην Αμφιλοχία.Άμεσα
μεταφέρθηκε στο
κέντρο υγείας Αμφιλοχίας και στην συνέχεια μεταφέρθηκε με
ασθενοφόρο στο νοσοκομείο του Αγρινίου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι
εκτός κινδύνου.| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...