47ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΘΕ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

47ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΘΕ ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:06 μ.μ.  |  Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Ηλεκτροπληξία έπαθε σήμερα το μεσημέρι ένας  47χρονος στην Αμφιλοχία.Άμεσα μεταφέρθηκε στο
κέντρο υγείας Αμφιλοχίας και στην συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο του Αγρινίου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι εκτός κινδύνου.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...