ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 25 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 25 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Γεωργιάδης: Εξετάζεται η κατάργηση των 25 ευρώ στα νοσοκομεία
Μία σημαντική αποκάλυψη έκανε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην
πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1
Ο υπουργός υγείας  τόνισε πως εξετάζεται η κατάργηση του εισιτηρίου των 25 ευρώ για εισαγωγή στο νοσοκομείο και θαανακοινωθεί.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook