ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 25 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ 25 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   9:22 π.μ.  |  Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Γεωργιάδης: Εξετάζεται η κατάργηση των 25 ευρώ στα νοσοκομεία
Μία σημαντική αποκάλυψη έκανε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην
πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1
Ο υπουργός υγείας  τόνισε πως εξετάζεται η κατάργηση του εισιτηρίου των 25 ευρώ για εισαγωγή στο νοσοκομείο και θαανακοινωθεί.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...