ΑΠΟ 2ΘΕΣΙΟ ΣΕ 3ΘΕΣΙΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟ 2ΘΕΣΙΟ ΣΕ 3ΘΕΣΙΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ

Θετικά γνωμοδότησε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ξηρομέρου  προς την Δ/νση Α/βθµιας και Δ/θµιας Εκπ/σης Π.Ε. Ν. Αιτωλ/νίας, στην αναβάθµιση του ολοήµερου Νηπιαγωγείου Αστακού από 2θέσιο σε 3θέσιο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος 2014-2015.

ΔΕΙΤΕ  ΤΑ  ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ


vlyziananews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook