ΑΠΟ 2ΘΕΣΙΟ ΣΕ 3ΘΕΣΙΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟ 2ΘΕΣΙΟ ΣΕ 3ΘΕΣΙΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:13 π.μ.  |  Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Θετικά γνωμοδότησε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ξηρομέρου  προς την Δ/νση Α/βθµιας και Δ/θµιας Εκπ/σης Π.Ε. Ν. Αιτωλ/νίας, στην αναβάθµιση του ολοήµερου Νηπιαγωγείου Αστακού από 2θέσιο σε 3θέσιο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος 2014-2015.

ΔΕΙΤΕ  ΤΑ  ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ


vlyziananews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...