"Ο ΑΝΤ1 απέλυσε την Λάουρα Νάργες επειδή δεν ήταν
ευχαριστημένος από την απόδοσή της"
σχολίασε στην έναρξη της εκπομπής ο
Γιώργος Λιάγκας και στη συνέχεια διευκρίνησε ότι επρόκειτο για πλάκα.
Η Λάουρα Νάργες λείπει στο
εξωτερικό για προσωπικούς λόγους.
Δείτε το βίντεο από την
εκπομπή "Το Πρωινό":
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!