"Ο ΑΝΤ1 απέλυσε την Λάουρα Νάργες επειδή δεν ήταν
ευχαριστημένος από την απόδοσή της"
σχολίασε στην έναρξη της εκπομπής ο
Γιώργος Λιάγκας και στη συνέχεια διευκρίνησε ότι επρόκειτο για πλάκα.
Η Λάουρα Νάργες λείπει στο
εξωτερικό για προσωπικούς λόγους.
Δείτε το βίντεο από την
εκπομπή "Το Πρωινό":
enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...