Συνελήφθησαν στο Αγρίνιο
δυο νεαροί 29 και 32 ετών κατηγορούμενοι
για κλοπή.
Αναλυτικά όσο αφορά τον
29χρονο, συνελήφθη χτες στο Αγρίνιο στις 10:30 περίπου το βράδυ από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε ένας
29χρονος ο όποιος αφαίρεσε ένα κινητό τηλέφωνο από θαμώνα ενός καφενείου.
Όσο αφορά των 32χρονο, συνελήφθη
χτες στη 1 ιωρα περίπου τα ξημερώματα από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ στο Αγρίνιο ένας 32χρονος ο όποιος μια ώρα
πριν διερρηξε και έκλεψε από σταθμευμένο όχημα εργαλεία και δυο άδειες οδήγησης
Οι δυο νεαροί δράστες οδηγηθήκαν
στον αρμόδιο Εισαγγελέα Αγρινίου με τις κατηγορίες
της κλοπής.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!