Συνελήφθησαν στο Αγρίνιο
δυο νεαροί 29 και 32 ετών κατηγορούμενοι
για κλοπή.
Αναλυτικά όσο αφορά τον
29χρονο, συνελήφθη χτες στο Αγρίνιο στις 10:30 περίπου το βράδυ από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε ένας
29χρονος ο όποιος αφαίρεσε ένα κινητό τηλέφωνο από θαμώνα ενός καφενείου.
Όσο αφορά των 32χρονο, συνελήφθη
χτες στη 1 ιωρα περίπου τα ξημερώματα από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ στο Αγρίνιο ένας 32χρονος ο όποιος μια ώρα
πριν διερρηξε και έκλεψε από σταθμευμένο όχημα εργαλεία και δυο άδειες οδήγησης
Οι δυο νεαροί δράστες οδηγηθήκαν
στον αρμόδιο Εισαγγελέα Αγρινίου με τις κατηγορίες
της κλοπής.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...