ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΚΙΣΣΑ(ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΚΙΣΣΑ(ΒΙΝΤΕΟ)

BΙΝΤΕΟ-Μακρυπούλια: Είναι άδικο να με συγκρίνουν με την Δούκισσα
"Καταλαβαίνω γιατί το κάνουν, αλλά είναι άδικο να με συγκρίνουν με την Δούκισσα Νομικού"
σχολίασε η Ζέτα Μακρυπούλια στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά "Νικ Ο΄ κλοκ".
Η ηθοποιός επίσης δήλωσε: "Επειδή το αυτί μου πήρε κάποια πράγματα που ακούγονται για τα οικονομικά, η αλήθεια είναι ότι λειτουργώ περισσότερο με το συναίσθημα, παρά με το χρήμα. Το έχω αποδειξει αυτό πολλές φορές, πολύ περισσότερο αυτήν την περίοδο. Λειτουργώ μόνο με βάση το χρήμα, μόνο όταν έχει χαθεί το συναίσθημα, από την άλλη πλευρά". 


Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Nικ Ο΄ Κλοκ":



enikos.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook