Στο κτήριο όπου στεγάζεται η αιρετή περιφέρεια Δυτικής
Ελλάδας βρίσκονται αυτή την ώρα 200
γονείς και μαθητές από σχολεία της Δυτικής
Αχαΐας, οι οποίοι απαιτούν να δοθεί λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς τους.
Γονείς και μαθητές δηλώνουν
αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε αποκλεισμό διαρκείας της περιφέρειας και σε
απεργία πείνας μέχρι να βρεθεί λύση.
Σύμφωνα με το patrastimes.gr
από την έναρξη της σχολικής χρονιάς μέχρι σήμερα το 40% των μαθητών που ζουν
και φοιτούν στον ορεινό όγκο της Αχαΐας δεν πηγαίνουν κάν σχολείο ενώ μαθητές
από τα σχολεία της Δυτικής Αχαΐας υποχρεώνονται να περπατάνε 4 και 5 χιλιόμετρα
και να ξυπνάνε από τις 5 το πρωί για να πάνε σχολείο.
patrastimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!