
Για πολλοστή
φορά οι αστυνομικοί εντοπίζουν ταξιτζήδες που κλέβουν τους πελάτες στα ΚΤΕΛ του
Κηφισού. Αυτή τη φορά από τους τρεις οδηγούς ο ένας είχε ήδη τοποθετήσει το
μηχάνημα ενώ οι άλλοι δύο το είχαν στο ταξί χωρίς να το έχουν συνδέσει με το
μετρητή.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!